top of page

תקנון רכישה ושימוש באתר "תי.אר.פי אלקטרוניקה בע״מ״

 

משלוחים ואספקה

1. איסוף עצמי מהחנות הפיזית שלנו 

"תי.אר.פי אלקטרוניקה בע״מ" מעניקה לך את האפשרות לאסוף את הפריטים שרכשתם באתר בתיאום מראש בטלפון 3371* בכתובת : פלוטיציקי 12,ראשון לציון. בימים א-ה בין שעות 9:00 – 18:00  וביום ו׳ בין 9:00 – 12:00.

החנות תיצור קשר עם המזמין לאחר הכנת ההזמנה וניתן יהיה להגיע לאסוף את החבילה בשעות הפעילות-חובה על המזמין להגיע פיזית  לחנות עם תעודת  הזהות וכרטיס האשראי שאיתו בוצעה ההזמנה 

אפשרויות התשלום באתר

2. משלוחים – "תי.אר.פי אלקטרוניקה בע״מ " תשלח את המשלוח עד לדלת ביתך באמצעות חברת שליחויות,

המשלוח בעלות 35 ש״ח לכל רחבי ארץ הארץ, עד 5 ימי עסקים.

תשלומים

  • ניתן לבצע תשלום בכל סוגי כרטיסי האשראי המונפקים ע"י בנק בישראל הסליקה מתבצעת באתר בתקן SSL מוצפן

  • ניתן לחלק התשלום לעד 12 תשלומים שווים ללא ריבית 
     

מדיניות החלפה או ביטול עסקה

ניתן להחליף או להחזיר אלינו כל מוצר, כל עוד לא נעשה בו שימוש או לא נגרם לו נזק או פגם, ושהמוצר חדש באריזה המקורית.

ע"י משלוח החזרת המוצר אלינו באמצעות חברת שליחויות איתה אנו עובדים בעלות של 35 ש״ח או בהחזרה לחנות הפיזית שלנו ברחוב,פלוטיצקי 12 ראשון לציון, עד 14 יום לאחר קבלת המוצר.

  • לא ינתן החזר כספי על עלות המשלוח

  • תגבה עמלת ביטול עסקה בסך 5 אחוז מגובה העסקה

  • לאחר 14 יום לא תתאפשר החלפה או החזר

החזר כספי – ניתן החזר כספי מלא על המוצר ( ללא עלות המשלוח ) לאחר קבלתו ובניכוי 5 אחוז 

ההחזר הכספי יעשה באותו אמצעי תשלום אשר בו נרכש המוצר עד 10  ימי עסקים מעת החזרת המוצר .

בכל שאלה אנחנו כאן לרשותך – 03-55-00-236.

ביטול עסקה ע"י תי.אר.פי אלקטרוניקה בע״מ או החברה:

החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

  • אם נפלה טעות בהצגת הפריט בחנות ו/או במשלוח המוצר אל הלקוח, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור ומפרט המוצר.

  • אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או כל בעיה טכנית אחרת אשר שיבשה את מחיר המוצר ו/או תיאור המוצר.

  • במקרה של מניעה ו/או עיכוב מחמת כוח עליון, כדוגמת, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור: פעולת מלחמה, איבה ,טרור, חבלת סייבר, תקלה מכוונת או בלתי מכוונת באתר החנות, שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות בסליקת כרטיסי אשראי וכל סיבה אחרת שאינה תוצאת מעשה או מחדל של החנותו/אובכל מקרה בו החליטה החנות, על פי שיקול דעתה, אם אזל המוצר ממלאי מחסן חנות האינטרנט לאחר או לפני שהתבצעה מכירה (אך טרם נשלח ללקוח).

  • כאשר קיים חשש על פי שיקול דעתה של החנות שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל.

  • כל ביטול עסקה שיעשה על פי הוראות סעיף זה, לא יחויב הלקוח בדמי ביטול בגין ביצוע העסקה.

מדיניות אחריות על המוצרים הנרכשים באתר

כל המוצרים הנמכרים באתר מגיעים עם אחריות יבואן או יצרן רשמי בישראל וזמן האחריות ותנאי האחריות הם בהתאם למדיניות היבואן או היצרן הרלוונטי

הלקוח יכול לגשת ישירות למעבדת השרות של היבואן  ולקבל שרות או לחלופין לשלוח אלינו את המוצר בחזרה לחנות הפיזית שלנו ואנו נדאג לתקן ולהעביר את המוצר לטיפול במעבדה הרלוונטית של היבואן תוך 21 ימי עסקים
 

bottom of page